Sugározz bizalmat az értékelésekkel leendő és meglévő ügyfeleid felé!
Gondolom Te olyan ember vagy, aki a vállalkozásának ügyeit reggel -és ha kell este is- szívből, lélekből, maximális energia bedobással csinálja. Amennyiben ez igaz rád, akkor olvasd végig ezt a cikket arról, hogy miként lehet terméked, szolgáltatásod még vonzóbb azok számára, akik még nem döntöttek vásárlás mellett. Egyrészt nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani. Másrészt mi emberek mások vagyunk. Lehet a 10 éves cégedben vannak olyan dolgok, amiken te átsiklasz, észre sem veszed. De lehet hogy valamelyik ügyfelednek vannak nem szimpatikus dolgok. Több szem többet lát, kérj véleményeket!
Biztosan van olyan fogyasztód, aki imádja a kínált szolgáltatásod, termékedet. Ők azok, akiknek az értékelése fontos. De! Valószínűleg akad olyan ügyfeled, aki valamiért nem tartja ötcsillagosnak azt amit kínálsz. Ez nem is baj! Tökéletes termék, szolgáltatás, ami minden ember igényét elsőre ki tudja elégíteni nem létezik! Ne félj kikérni a véleményüket!
Az értékelések képesek pozitív és persze negatív benyomást kelteni az emberekben! Átgondoltan használd!
Abban az esetben, ha rengeteg rossz értékelést kapsz, akkor ott valami gond van. Kérdezd meg őket (persze normális, udvarias hangnemben, nem pedig úgy, mint egyes nagy cégek, akik Magyarországon pár nap alatt több ezer egycsillagos értékelést kaptak, mert nem úgy kezeltek szituációkat, ahogyan azt illett volna) mi az, ami nem tetszett nekik és mi az, amiért ők visszatérnének. Ezek a hibák, rések előbb vagy utóbb felbukkannak, kibuknak és addig jó amíg csak egy-egy vásárló tud róluk, aki még segítőkészen le is írja a problémát, hogy javítani tudd. Ragadd meg ezt a lehetőséget és javítsd úgy a hibákat, hogy a lehető legjobban megfeleljen az elvárásoknak.
A legegyszerűbb, ha egy 3-4 kérdésből álló kérdőívet adsz a boltba betérőknek, akár vásárolnak, akár nem. Amíg nézelődnek, addig ki tudják tölteni és ahogy távoznak bedobhatják egy dobozba (máris adhatsz nekik egy következő vásárláskor 5% kedvezményt kínáló kupont, mert ugye jó fej vagy és megköszönöd), amit Te otthon szépen kibontasz és feldolgozol.
Ha még profibbnak szeretnél tűnni, akkor összekötheted az értékelést a közösségi média felülettel így nem csak értékelést, de követőket (releváns követőket!) is szerezhetsz. Az őszinte értékelések a leendő vásárlókban -amíg világ a világ- pozitív hatást fognak kelteni céged irányába. A Facebook és Google cégem segítségével megmutathatod a világnak, hogy amit kínálsz az igen is öt csillagos, minőségi termék/szolgáltatás.
Ha választanod kellene egy 13 darab ötcsillagos értékeléssel rendelkező mosógép és egy értékelés nélküli gép között, akkor Te melyiket vásárolnád meg?
Úgy érzed, hogy gondot okozna megszervezni egy ilyen értékelési kampányt, vagy csak nincs időd rá?
Keress minket és segítünk kidolgozni és megvalósítani!